sobota 11. února 2012

be good

Momentalne odbíhám od počítače k televizy,a nevím co dělat dřív.V pátek jsem byla s Anis  v seconhandu.Saticky co mám na fotkách,jsou od tamtud.Za padesát korun.[<33]Dneska jsem byla lyžovat v Hodoníně u Kunštátu,v tom druhým hodonínu ale.Vlastně je to jedno.Hlavní je že jsem dneska byla za 'hvězdu' na sjezdovce,protože jsem spadla jen jednou a to z pomy.Achjo.Tak se zítra naposledy prospím do deseti.A potom gou tú skůl.Fotky nic moc,jedem bez úprav.:*


                                                                           mame skaredou zed.nunu

                                                                                     jsme mucky muck.

11 komentářů:

  1. oh ten náramek je boží a ten prstýnek ještě víccc )))) a díky za reklamu ,DDD
    http://anis-diy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. oooo!sme jak segry tyvole,mame stejnej naramek,tak lol holka

    OdpovědětVymazat
  3. někoho mi na těch fotkach hrozně připomínáš,ale vzhledem to není...zajímaví)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty jsou perfektně správňácké!
    Ten svetr nosil můj otec, když byl asi tak starý jako já :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo:) jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  6. jéj ty šatky ti krásně padnou a sluší !:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, dnes mám na blogu pro všechny povalentýnskou slevu na oblečení 20%, pokud máš zájem tak se stav podívat, při koupi více kusů ušetříš na poštovném :)

    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  8. ty šaty jsou úplně jako ty jedny co mám já!
    a ten cop se mi na tobě strašně líbí :)
    to překvapení zatím nebudu říkat , takhle veřejně , ale třeba na fb jo :)

    OdpovědětVymazat