úterý 29. května 2012

run bitch,run!

anooo,ozvala jsem se.minulej článek měl tři komentáře,ale víc po téhle dvoutídení neaktivitě nečekám.včera jsem nešla do školy,protože mě hrozně bolelo břicho.dneska ráno mi nebylo o moc líp ale byla jsem donucena kámoškou,bylo focení.atam prej asi nemůžu chybět neboco.vzala jsem si na sebe nový šatičkyy,ty fotky jsem pak hodím(jsou dvě)a tam je uvidíte))))dneska se ještě musím učit zemák,a zjistila jsem hroznovou věc za kterou se stydím jak nic(a nevím jestli to vytáhnu) mám 3-4 z dějááku.vytáhnu to tak na trojku,ale s dvojkou nepočítám..


           jo a moje nový 'šůs' z votoc vohoz)))


                                                  moje supercuper tetovacka z pedra.DDDDDD
       v pozadi muj deda.ahhaaaaaa...strasnej ksicht!!!!!


12 komentářů:

  1. Moc děkuju :))
    Mám ji z jednoho sekáče kde si ji koupila ty ??
    Hej taky mám tetovačky z Pedra :DDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. všechny fotky jsou skvělý, ale ta poslední :OO.

    OdpovědětVymazat
  3. krásný záhlaví!
    a supr brejle a fotky celkově ;)

    OdpovědětVymazat
  4. - Děkujeme )
    - z jaké části Brna jsi?
    - měnily jsme adresu blogu ) už to není little-boobs, ale fantastic-space ) budem rády když se zase podíváš )

    OdpovědětVymazat
  5. - děkujeme za followření )
    - Kač je za Brnem a já v (K)řečkovicích :D

    OdpovědětVymazat
  6. - Je to možné, toulám se furt po městě
    - Párty, různý akce a tak ;D
    - Netančíš náhodou?

    OdpovědětVymazat
  7. - jasně že znám. já tančím v bývalém Dynamicu. Teď je to Crapless nebo Fénix, jestli si slyšela
    - ty party neřeš, určitě tě někdy pustí. Je fajn že o tebe má starost.
    - 15, tobě?

    OdpovědětVymazat